søndag 13. september 2009

Pedagogisk bruk av Fronter

Hei alle blogglesere

jeg har akkurat hatt en av lærerne på avdelingen på Fronter kurs - hvor temaet var pedagogisk bruk av Fronter. Hun kom tilbake i fyr og flamme, hadde lært mye om bruken av fronter og mange tips på hvordan bruke det i det daglige.

Resultatet er at læreren implementerer fronter i vårt vurderingsprosjektet og lager sitt lille fronterprosjekt: hvordan gi elevene konkrete undervegsvurderinger på innleverte arbeider gjennom fronter. Spennende.

Sigrid G

2 kommentarer:

  1. Fint at vi fikk ordnet dette med adressen nå. si gjerne mer om hvordan dere nå bruker Fronter. Kanskje vi andre som bruker Its learniung også kan lære noe av det.

    SvarSlett
  2. Eg tenkjer og på å skrive ei moduloppgåve som skal sjå på korleis vi kan bruke Fronter i vurderingsarbeidet, særleg knytt til vurderingsforskriftas krav om undervegsvurdering utan karakter. Eg trur faktisk IKT som vertøy kan lette arbeidet for læraren og sikre alle krav til dokumentasjon. (Litt mindre å bli frustrert over) I tillegg trur eg forskriftas formuleinga om at kontaktlærarar skal gjennomføre samtalar som gjeld alle fag. Fronter kan vere eit godt verktøy for å samle kommentarar frå faglærarane. Dersom ein og kan kombinere dette elevens deltaking/medverknad og dialog om anna utvikling, har ein sikkert lagt gullegget. Det må likevel ikkje bli slik at vurderingsaqrbeidet utelukkande skjer digitalt. Barn og unge treng fysisk kontakt og samtale med lærarane sine, men det kan jo vere begge deler?

    SvarSlett